måndag 7 oktober 2013

Brittsommar

Vilket väder det bjuds på! Är inte det här Brittsommar så säg ;-) Min dag idag och den har varit bra, bäst var att min O var ledig så vi har umgåtts hela dagen - lyx ♥
Det blev en tripp till uppsala för att uträtta lite nödvändigheter (läkarbesök efterkontroll och linsundersökning). Hade turen att träffa Cilla på hennes jobb :-) får se om jag slår till på nya glasögon, ska bara spara en slant först.

På kvällen har vi unnat varandra egentid och för oss innebär det oftast träning. Så även ikväll. Jag promenerade till gymmet och drog av några cykelintervaller (OMG pust stånk stön) jag fick ligga på golvet i omklädningsrummet i säkert 10 min innan jag kunde ta mig hem... :-/ hemma igen och uppvärmd (jo tack) så körde jag även Olgaträningen, steppade upp till petiod 2 av steg 1 och nu är det lite mer "riktiga" övningar ;-) benböj, utfall och armhävningar. Känns bra! Men jag är otroligt svag på armhävningarna... kan bara bli bättre! Lågoddsare på träningsvärk imorgon, yeees! Nu är det tända ljus och Majamys i soffan, pappan är ute och cyklar i mörkret (läskigt!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar