måndag 30 september 2013

Monday = funday

Lånar pics från instagram idag. Gillar måndagar! Det gör man ju inte så jätteofta när man jobbar ;-) Lillan började med en låång sovmorgon till 10.30 så då fick jag chans att träna i lugn och ro (låg och tittade på henne länge för att hon skulle vakna så att jag slapp träna, men icke! ) haha. Klarade sidoplankan 1 min-tjohio! :-)

Sista kurstillfället på babymassagen idag, så nu är man fullärd och måste träna hemma så att man inte glömmer. Är så kul att lära sig massera lillan och hon blir oftast väldigt lugn och rofylld av massagen. Sen tjattrade vi massa mammaprat och drack kaffe - härligt!

Körde mitt första konditionspass på kvällen. Cykelintervaller a la HIIT, helt enkelt högintensiva korta intervaller. 30 sek maxcykling med tungt motstånd, 90 sek vila x 6. Fy f*n, nära en kastspya på fjärde intervallen.... Svårt att gå efteråt, jadå. Tog igen mig i 10 min, fyllde på med vatten och energi och sen Sh'bammade jag bort tröttheten. Skönt. Nu äre verkligen natti för den här bruttan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar