fredag 20 september 2013

Mammaträning o bebisgym

Här hemma kör vi hårt :-) först en promenad i det förvånansvärt vackra höstvädret, 9 km skrapade vi ihop. Det är tufft för mig att gå så långt! Det gäller på överallt. Sen tog vi fram våra gym :-) jag på min rosa matta och lillskruttan på sin. Olga-träningen känns jättebra och jobbig! Hatar sidoplankan !!! Klarade 27 sek på min starkaste sida (varför jag nu är så ojämn?!) och det var nästan med tårar i ögonen! Fy fan! En bit kvar till formen men på god väg.

Nu ska vi sussa en stund i fåtöljen tills O kommer hem. Då blir det fredagsmys! :-)

2 kommentarer:

  1. Lilla gullhönan, va söt hon är! Och du är hur duktig som helst vännen! Keep up the good work!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack sötnos! Ja Maja tackar hon också, första gången hon blir kallad höna :-)
      Jag ska försöka!!! Puss

      Radera