onsdag 25 september 2013

Movin' on - middagsplaner

--> Går vidare idag genom att förbereda dagens middag: krämig kräftsoppa och surdegslimpa. Limpan vete tusan hur den kommer bli, tror jag tog för mycket mjöl så risken finns att den blir stompig. Degen blev som en hård boll... hoppas på mirakel nu!

Tidigare drog vi på oss massa kläder, regnskydd, keps och huvtröja på lilla hjärtat för att ta oss till bvc och 2-månaders kontroll hos läkaren. Maja är ju störtcool i sin rosa huvtröja :-) Åh fy vad det regnade, jag blev blöt och Maja bara mös i vagnen hon. Helt rätt! Nu tänker jag va inne resten av dagen, baka, laga middag och sen ska jag lära O babymassage.

Gårdagens guldkant: bastu hemma hos mor, jag och min älskade pojkvän, medan mor passade Maja. Tack mamma! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar