tisdag 10 september 2013

Min ego-present!! :-)

Idag damp den ner i postlådan! Eller rättare sagt, paketet stod lutat mot dörren när jag skulle ut med barnvagnen idag. Paketet hade dessutom kilat fast sig i dörrmattan så jag fick inte upp dörren... hmm instängd i sitt eget hus av brevbäraren! Jag fick kränga ut handen i den lilla springa som blev och lirka bort paketet innan jag kunde ta mig ut.

I vilket fall, i paketet låg den efterlängtade boken Träning för nyblivna mammor ! Olga kan väl ändå klassas som en expert på området och det ska bli såå spännande att se hur jag tar mig igenom det här. Jag är ju rätt mycket för "kan själv" men nu ska jag försöka lyda någon annans råd och plan. Gillar hennes uttryck "Glad mamma - glad bebis". Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar