måndag 8 juli 2013

B+O=sant ♥

Idag skulle jag ta det lugnt, tyckte Oskar. Det är inte min starka sida och fy fasen va trött jag är nu. Ligger som ett stök på altanen under en filt och myser. O är i garaget med systersönerna som har klippt gräset och lärt sig vad ogräs är för nåt :-)

Började dagen med att tvätta soptunnan. Ingen berättade att sånt ingår när man köper hus. Sen har jag tvättat, dammsugit, bakat massor, avmaskat katterna, sorterat kläder,städat - tankat upp och återlämnat husbilen, handlat och lagat mat till mig och mamma. Sen ville Edvin bli satt i jobb (och jag som bara ville vila!) så vi rensade lite ogräs. Edvin tyckte det va roligare att plocka smultron. Konstigt. Med de dekorerade han min rabarber- och vinbärskaka "B+O" och en liten bebisstreckgubbe. Naaaaaw! Gulligt värre ♥

2 kommentarer:

  1. Det där låter som mej idag! :-) Skillnaden är väl bara att du har ynka 1 månad kvar innan BF... Galning! Jobba lagom vännen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland blir det lite för mycket av det goda... :-) ska försöka! ♥

      Radera