onsdag 17 juli 2013

Njuter av livet

Fullt ös medvetslös. Det är ju inte ett dugg overkligt att det bara är mindre än 1 månad kvar tills BEBIS kommer. Nej det känns ju hur naturligt och lugnt som helst. Absolut.

Men vi har koll på läget, typ. Barnrummet är ju klart (typ) och hallen är på väldigt god väg. Spackel och målning kvar - mer än hälften är redan spacklat och vitmålat :-) Taket är målat. Ny yttertrapp på plats (tack Klas!) och en specialbeställd skohylla till hallen nere är på G (tack Klas :-) ).

I lördags var det varmt på riktigt, så ett välförtjänt dopp i det blå fick det bli. Älskar havet!

I måndags var det på dagen 7 år sedan jag träffade min älskade Oskar ♥ det blev en dag på tu man hand här hemma, en lugn och skön dag. Ibland kan det vara så himla skönt att bara vara, när man är med sin älskade. Även för en rastlös själ som min ;-) Jag överraskade med en nespresso kaffemaskin på morgonen, och den har gått varm sedan dess :-)
Just nu sitter jag i en solstol på baksidan och bara lapar sol. Det är riktigt varmt idag! Ut och njut av sommaren - den är här nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar