söndag 24 november 2013

Syhörnan

Rensade lite i garderoben igår (igen) och hittade den här tröjan. Tycker den är rätt snygg men passformen funkar inte riktigt. Blir lika irriterad varje gång jag provar den att den inte är som jag vill och tror. Tänkte att nu åker den! Men då fick jag lite inspo :-) den skulle ju kunna bli en skitsnygg overall till lillan! Om jag är lite flink. Så det blev det :-) tryckknappar i gren för att enkelt kunna byta blöja och stora knappar i halsen så att halsringningen förblir stor för enkel påklädning. Sen pimpades ärmarna med vitt luddigt tyg som muddar. Blev rätt nöjd :-) och lillan me!

2 kommentarer:

  1. Så himla duktig du e! Ser superfin ut. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) inte helt nöjd med ärmmuddarna bara, de blev lite stora när jag sydde dit tyget. Kram

      Radera