måndag 30 december 2013

Nyårsnaglar ★

Jepp, naglarma är klara! Åh det va typ det enda oxå. Nu ska jag bara hitta en klänning, skor och komma på hur jag ska ha håret... och sminka mig och raka benen. Efterrätt ska jag göra. Slå in paketen till present-jojon. Komma på vad Maja ska ha på sig. Och just det. Jag ska bli frisk oxå!!!! Förbannat viktigt! En elak förkylning har bitit sig fast i både mig och min sambo. Blä! Inte okej. Vill inte fira in det nya året inlindad i en filt med en tekopp i ena näven och bisolvon i den andra. Skål på den du.

Det nya året ska förhoppningsvis firas in med fina vänner, god mat och lite bus :-) det nya året som jag ska komma i form igen. Ska bli sååå kul!!! Bra sugen att blrja med nyårsmarathon på lördag. Smart? Nä. Roligt? Roligt med rivstart? Jaaa!

Gott Nytt År!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar