lördag 4 januari 2014

Snart frisk...?!

Känner mig sjukt (friskt?) mycket bättre. Imorgon blir det en långpromenad och sen lite yoga. Det är min plan. Karln ska köra sitt första träningspass efter förkylningen imorgonbitti och då blir man ju lite peppad. Inom kort kommer jag ha goda möjligheter att köra HIIT (högintensiv intervallträning) inom husets fyra väggar vilket underlättar något otroligt. Att ta sig till gymmet för 20 min träning tycker jag suger för allt som allt tar det minst 1 timme + "stressen" att vara ifrån lillan + planering med sambon. Så det kommer bli kanon!! Längtar ★
Har skärpt upp kosten nu och det funkar bra, men jag tänker inte va för "aggressiv" då det bara brukar bli platt fall för min del. Lagom-svensson får det bli :-) imorgon ska jag baka. Proteinbars. Och inget annat. Puss!

Kolla in mitt senaste köp! Apsnygga shorts som mina nu blekfeta lår kommer synas JÄTTEBRA i. Va bra. Hmm. En morot kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar